Catalonia Model United Nations (C’MUN) 2018

Descarregar Pdf

El Model de Nacions Unides (MUN) és una simulació d’òrgans específics de l’ONU com l’Assemblea General, el Consell de Seguretat o la Comissió de Drets Humans.

En aquesta edició que s’ha realitzat del 5 al 8 d’abril del 2018, s’han inscrit tres estudiants de la FDET que han ajudat a fomentar la imatge internacional de la universitat, a la vegada que es promociona la seva participació en diferents fòrums de la societat civil. Els estudiants inscrits aquest any han estat l’Oriol Casanovas Balañà i la Raquel Amat Sànchez, que han representat a Luxemburg, i el Raul Molina Cano, que ha representat a Romania, tots ells davant del Consell de la Unió Europea. El tema que van tractar va ser el dret i la llibertat d’informar: la resposta de la UE davant les notícies falses.