CEUSS: Guissona debat sobre la UE en el marc de l’Aula d’Extensió Universitària

Descarregar Pdf

Des de la Universitat de Lleida i en el marc del projecte de les aules d’extensió universitàries, que es projecta a Guissona, es va realitzar una conferència extra fora de programa que va oferir la mateixa UdL (Universitat de Lleida) i poder donar a conèixer així la tasca que fa la UdL per difondre el funcionament de la Unió Europea als ciutadans.

La conferència sota el nom “La Unió Europea, reptes i amenaces actuals” a càrrec de la Dra. i professora de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals, Eimys Ortiz, va explicar de forma senzilla i concisa els orígens, la història dels tractats i la legislació comunitària, el funcionament dels seus òrgans i les competències de la UE.

La xerrada va tenir lloc el dijous 23 de febrer a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Guissona.

A la xerrada va assistir la consellera comarcal de serveis socials al Consell Comarcal, Núria Magrans, que va agrair la tasca a la UdL per acostar les aules d’extensió universitàries a la comarca i que, actualment, funcionen molt bé als dos municipis que es projecten, Guissona i Sant Guim de Freixenet. Les aules es projecten com un projecte de l’àrea de serveis socials del Consell Comarcal per fomentar les activitats a la gent gran de la comarca.

Es realitzarà una segona conferència extraordinària en aquest marc de la Unió Europea el 23 de març també a Guissona i a càrrec del Dr. Cesar Cierco, titulat en dret administratiu de la UdL, que parlarà de la política de salut pública de la Unió Europea.

Font: www.guissona.cat