XVI Jornades Les Nacions Unides i la Unió Europea: reptes comuns i assistència mútua

Drets Humans i Lliure Comerç

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Facultat de Dret i Economia, Sala de Juntes
Adreça:

Jaume II, 73

25001 Lleida

Inici:
 |
Finalització:
 |

Aprofitant l’experiència adquirida amb les precedents edicions així com el fet que la Generalitat de Catalunya va reconèixer el Grup de Recerca sobre: Les Nacions Unides i la Unió Europea davant els reptes i les amenaces actuals: reforma del sistema de governança global, seguretat, cooperació i drets humans com a grup consolidat, i que l´any 2012 la Comissió Europea va atorgar un Centre d´Excel·lència Jean Monnet a un equip diri-git pel Dr. Antoni Blanc, els objectius d´aquestes Jornades seran analitzar les accions de les Nacions Unides i de la Unió Europea, en particular, en els ámbits dels drets humans i del lliure comerç.

17 d'octubre: Taula Rodona: “Drets Humans i Llibertats Públiques"

Participants:

• Dr. Jordi Bonet Perez. Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat de Barcelona.
  • Dra. Teresa Areces Piñol. Catedràtica de Dret Eclesiàstic de l'Estat. Universitat de Lleida.

Presenta i modera: Sra. Déborah Presta Novello. Becària pre-doctoral UdL.

18 d'octubre: Taula Rodona: “Acords de Lliure Comerç: TTIP i CETA"

Participants:

• Dr. Antoni Colom Gorgues. Professor Titular d'Economía, Sociologia i Política Agrària. Universitat de Lleida.
  • Dra. Pilar Cos Sánchez. Professora Titular d'EU d'Organització d'Empreses. Universitat de Lleida.

Presenta i modera: Dra. Eimys Ortiz Hernández. Investigadora post-doctoral UdL.

XVI Jornades. Les Nacions Unides i la Unió Europea: reptes comuns i assistència mútua. Drets Humans i Lliure Comerç