Jornada sobre els centres de documentació europea del Campus Iberus

Finalització:

Inauguració a càrrec de:

Dr. Narciso Pastor Sáenz, vicerector d’Infraestructures

Sra. Montse Larios Rodríguez, directora de Biblioteca i Documentació. Universitat de Lleida.

Conferència: “Reptes de la Unió Europea durant la propera legislatura del Parlament Europeu”, a càrrec del Dr. Jesús Carrera Hernández. Catedràtic de Dret Internacional Públic i director del Centre de Documentació Europea. Universitat de La Rioja.

Taula Rodona: “El paper dels Centres de Documentació Europea: passat, present i futur”

Dr. Sergio Salinas Alcega. Director acadèmic del Centre de Documentació Europea de la Universitat de Saragossa.

Sra. Loreto Usero Millán. Documentalista del Centre de Documentació Europea de la Universitat de Saragossa.

Dr. Jesús Carrera Hernández. Director acadèmic del Centre de Documentació Europea de la Universitat de La Rioja.

Sra. Rosa Xandri Canals. Documentalista del Centre de Documentació Europea de la Universitat de Lleida.

Presenta i modera: Dr. Antoni Blanc Altemir. Director acadèmic del Centre de Documentació Europea de la Universitat de Lleida.