Taula rodona en línia: “Les Nacions Unides en el seu 75 aniversari”

Información del evento
Lugar:
Universitat de Lleida
Finalización:

ASSOCIACIÓ PER A LES NACIONS UNIDES A ESPANYA (ANUE)

GRUP DE RECERCA CONSOLIDAT: “Les Nacions Unides i la Unió Europea davant dels reptes i desafiaments actuals: reforma del sistema de governança global, seguretat, cooperació i drets humans”.

PARTICIPANTS:

17'15-17'45: Dr. Jaume Ferrer Lloret, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat d’Alacant: “Les Nacions Unides en el seu 75 aniversari: èxits, mancances i reptes de l’Organització”

17'45-18'15: Dr. Jesús Carrera Hernández, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat de la Rioja: “Les Nacions Unides en el seu 75 aniversari: èxits, mancances i reptes en matèria de manteniment de la pau i de la seguretat internacionals”

18'15-18'45: Dr. Carlos Fernández Liesa, Catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals. Universitat Carlos III de Madrid: “Les Nacions Unides en el seu 75 aniversari: èxits, mancances i reptes en matèria de Drets Humans”

18'45-19'15: COL·LOQUI

Taula rodona en línia: “Les Nacions Unides en el seu 75 aniversari”