Seminari Càtedra Jean Monnet: UE i el seu veïnatge

El 16 i 17 de març es va celebrar el segon seminari en el marc de la Càtedra Jean Monnet. Professors d’universitats nacionals i europees van discutir sobre les relacions amb el veïnatge immediat de la UE: microestats, EFTA, Suïssa, Associació Oriental i el Mediterrani. El frau fiscal, la migració o la cooperació en temes de seguretat van interessar als de cent estudiants que van assistir de manera virtual.

Participants:

• Dr. Marco Gestri. Universitat de Modena e Reggio Emilia (Italia): UE – EFTA
  • Dr. Romualdo Bermejo García. Universitat de Friburgo (Suïssa): UE – Suiza
  • Dr. Valentín Bou Franch. Universitat de València: UE – Microestats
  • Dra. Victoria Rodríguez Prieto. Universitat Nebrija: UE – Associació Oriental
  • Dr. Roberto Pérez Salom. Universitat de València. UE – Associació Euromediterrània

Amb el suport de la Comissió Europea

antonio-blancDr. Antonio Blanc Altemir