Catalonia Model United Nations (C’MUN) 2019

Un cop més, dos alumnes del grau en Dret de la UdL han participat del Model de Nacions Unides (MUN) celebrat a Barcelona, una simulació d’òrgans específics de l’ONU com l’Assemblea General, el Consell de Seguretat o la Comissió de Drets Humans.

En aquesta edició que s’ha realitzat del 25 al 28 d’abril del 2019, s’han inscrit dos estudiants de la FDET que han ajudat a fomentar la imatge internacional de la universitat, a la vegada que es promociona la seva participació en diferents fòrums de la societat civil. Els estudiants inscrits aquest any han estat l’Andreea Borza i la Núria Sorolla, que han representat a Bèlgica davant del Consell Europeu. El tema que van tractar va ser la creació d’un exèrcit europeu i la redefinició de la direcció del mercat digital.

bba54df5-864a-484e-855f-39a1f4ce8004-222001485-8bb0-4426-b9ba-666a6037a00e-2