Seminari: Els acords d’associació de la UE amb altres països o blocs econòmics. Possible impacte a les terres de Lleida

seminari

thumb_img_7566_1024 thumb_img_7555_1024

El 29 d’octubre de 2018 la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida acollia amb una gran assistència un seminari de Dret Internacional centrat en l’impacte econòmic que tenen en les terres de Lleida els acords d’associació de la Unió Europea amb altres països.

Sota el lema “Els acords d’associació de la UE amb altres països o blocs econòmics. Possible impacte a les terres de Lleida” es van dilucidar aquelles qüestions que resulten més rellevants pel que fa als acords de la Unió Europea i va servir per conèixer quina afectació pot tenir a casa nostra en un futur proper.